czwartek, 2 maja 2013

Wyniki konkursu


Tadadadaaam! Wczoraj szczęśliwa ręka mojego Gruzina wylosowała szczęśliwy bilecik:






Gratulacje! :-)

Z zaproponowanych dziesięciu tytułów Nessie wybrała: Terry Pratchett, Stephen Baxter "Długa Ziemia",  Caroline Graham "Duch w machinie", Salman Rushdie "Czarodziejka z Florencji", Kira Izmajłowa "Mag niezależny, Flossia Naren cz. 1" oraz Lis Wiehl, April Henry "Ręka fatum".

Poza nagrodą główną postanowiłam przyznać dwa niespodziankowe wyróżnienia. Wasze odpowiedzi bardzo mnie zainteresowały i wybór był bardzo trudny. Najchętniej nagrodziłabym wszystkich ;-)
Nagrody otrzymują:
Claire - ponieważ od razu nabrałam ochoty, żeby przeczytać książkę, w której występuje opisana przez nią bohaterka. Nagroda to dwie książki: Bernard Cornwell "Pieśń łuków. Azincourt" oraz Marcel Pagnol "Czas tajemnic"
oraz Ejotek - ponieważ jej odpowiedź była bardzo przemyślana i inspirująca. W nagrodę otrzymuje: Marta Guzowska, Agnieszka Krawczyk, Adrianna Michalewska "Mordercze miasta" oraz Oliver Poetzsch "Córka kata".





Dziękuję wszystkim za udział w konkursie :-) Gratuluję zwyciężczyniom, a pozostałym życzę powodzenia następnym razem. Spodobało mi się urządzanie konkursów... ^^   

10 komentarzy:

  1. Nessie i Claire - gratuluję! :)
    Saszo, dziękuję raz jeszcze za wyróżnienie i nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim zwycięzcom! :)

    Szkoda, że nie wygrałam, bardzo ładne nagrody były. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję. Pierwszy raz wygrałam w jakimś konkursie :) Gratuluję też Claire i Ejotek. Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zwyciężczyniom;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja totalnie zapomniałam. Ale gratuluję zwyciężczyniom, fajnie, że Ci się spodobało - na następny może się załapię ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie następny konkurs, niech się tylko jakaś okazja trafi! ;-)

      Usuń
  6. O kurczę, że ja to przeoczyłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie premiera, będzie następny konkurs ;-)

      Usuń
    2. Uzupełniłem przeoczenie i już jesteś obserwowana :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli wpiszesz jakiś komentarz :-)